TWINMH Posted May 18 Share Posted May 18 email me at mark_twinmh@yahoo.com if interested. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wrbrown Posted May 23 Share Posted May 23 What is the roster size? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TWINMH Posted June 14 Author Share Posted June 14 Roster is 47 major, 20 minor. Most teams use several of their "major" spots for prospects. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TWINMH Posted June 16 Author Share Posted June 16 Here are the available rosters: Team: Abudayo Hitting Pos Player Team Eligible Status C Max Stassi LAA C Act 1B Trey Mancini BAL 1B Act 2B Cesar Hernandez WSH 2B Act SS Marcus Semien TEX 2B,SS Act OF Mookie Betts LAD OF Act OF Jurickson Profar SD 1B,2B,OF Act UT Myles Straw CLE OF Act UT Bradley Zimmer TOR OF Act C Danny Jansen TOR C Res C Dom Nunez COL C Res C Ronnier Quintero CHC C Res OF Jordan Luplow ARI 1B,OF Res 1B Evan White SEA 1B Res SS Nick Gonzales PIT SS Res SS Max Muncy OAK SS Res SS Javier Osorio DET SS Res SS Robert Puason OAK SS Res SS Carson Tucker CLE SS Res 2B Tyler Wade LAA 2B,3B,SS,OF Res UT Dasan Brown TOR OF Res OF Estevan Florial NYY OF Res OF Isaiah Greene CLE OF Res OF Kyle Isbel KC OF Res OF D'Shawn Knowles LAA OF Res OF Victor Victor Mesa MIA OF Res UT Cristian Pache OAK OF Res OF Erick Pena KC OF Res C Ivan Herrera STL C Min 2B Connor Norby BAL 2B Min 3B Miguel Hiraldo TOR 3B Min SS Carlos Colmenarez TB SS Min SS Maikol Hernandez BAL SS Min OF Yusniel Diaz BAL OF Min OF Sal Frelick MIL OF Min OF Junior Marin KC OF Min OF Mickey Moniak PHI OF Min OF Benny Montgomery COL OF Min OF Roismar Quintana WSH OF Min OF Kyle Stowers BAL OF Min OF Lonnie White PIT OF Min OF Aaron Zavala TEX OF Min Pitching Pos Player Team Eligible Status P Zach Davies ARI SP Act P Jacob deGrom NYM SP Act P Michael Fulmer DET RP Act P Bryan Garcia (N/A) RP Act P Daniel Hudson LAD RP Act P Jake McGee SF RP Act P Zachery Pop MIA RP Act P Hansel Robles BOS RP Act P Caleb Smith ARI RP Act P Duane Underwood Jr. PIT RP Act P Gavin Williams CLE RP Act P Robert Dominguez NYM SP Res P Michael King NYY SP Res P Patrick Sandoval LAA SP Res P Kyle Wright ATL SP Res P Burl Carraway CHC RP Res P A.J. Puk OAK RP Res P Jonathan Bowlan KC SP Min P Ky Bush LAA SP Min P Sandy Gaston TB SP Min P Michael McGreevy STL SP Min P Adonis Medina NYM SP Min P Ryan Rolison COL SP Min P Joe Ryan MIN SP Min P Jared Kelley CHW P Min Team 2: Sabermetric Sensationalist Hitting Pos Player Team Eligible Status C Wilson Ramos (N/A) C Act 1B Jake Lamb LAD 3B,OF Act 2B Donovan Solano CIN 2B Act 3B Alex Bregman HOU 3B Act SS Jorge Polanco MIN 2B,SS Act OF Ian Desmond (N/A) OF Act OF Marcell Ozuna ATL OF Act OF AJ Pollock CHW OF Act UT Yandy Diaz TB 1B,3B Act UT Justin Turner LAD 3B Act UT J.D. Martinez BOS OF Act OF Jake Bauers NYY 1B,OF Res UT Jose Iglesias COL 2B,SS Res UT Matt Beaty SD 1B,OF Res UT Daz Cameron DET OF Res OF Phil Gosselin ATL 1B,3B,OF Res OF Dwight Smith Jr. CHW OF Res C Eliezer Alfonzo LAD C Min C Diego Cartaya LAD C Min 3B Will Craig (N/A) 1B Min 1B Aaron Sabato MIN 1B Min 2B Kody Clemens DET 2B Min SS Tyler Freeman CLE SS Min SS Cristian Santana DET SS Min SS Bryson Stott PHI 2B,SS Min OF Garrett Mitchell MIL OF Min OF Josh Palacios WSH OF Min Pitching Pos Player Team Eligible Status P Carlos Carrasco NYM SP Act P Marco Gonzales SEA SP Act P Dallas Keuchel ARI SP Act P Sean Manaea SD SP Act P Eduardo Rodriguez DET SP Act P Pete Fairbanks TB RP Act P Chad Green NYY RP Act P Aaron Loup LAA RP Act P Adam Plutko (N/A) RP Act P Richard Rodriguez (N/A) RP Act P Andrew Suarez (N/A) RP Act P Anthony DeSclafani SF SP Res P J.A. Happ (N/A) SP Res P Rich Hill BOS SP Res P Corey Kluber TB SP Res P Chase Anderson DET RP Res P Scott Barlow KC RP Res P John Curtiss NYM RP Res P Oliver Drake (N/A) RP Res P Kyle Funkhouser DET RP Res P Ryne Harper (N/A) RP Res P Zack Littell SF RP Res P Jonathan Loaisiga NYY RP Res P Daniel Norris CHC RP Res P Matt Shoemaker (N/A) RP Res P Brent Suter MIL RP Res P Alex Young CLE RP Res P Jacob Waguespack (N/A) RP IR P JJ Goss TB SP Min P Alfredo Silva DET SP Min P Brandon Williamson CIN SP Min P Jake Faria MIN RP Min P Jeff Criswell OAK P Min P David Peterson ATL P Min P CJ Van Eyk TOR P Min Team 3: Killa Cali Hitting Pos Player Team Eligible Status C Eric Haase DET C,OF Act 1B Jonathan Schoop DET 1B,2B Act 2B Isan Diaz SF 2B,3B Act 3B Eduardo Escobar NYM 1B,2B,3B Act SS Tim Anderson CHW SS Act OF Jackie Bradley Jr. BOS OF Act OF Eddie Rosario ATL OF Act OF Jesus Sanchez MIA OF Act UT Abraham Almonte MIL OF Act UT Clint Frazier CHC OF Act UT Brett Gardner (N/A) OF Act C Austin Hedges CLE C Res 1B Willians Astudillo MIA C,1B,3B Res 2B Jahmai Jones BAL 2B Res UT Sherten Apostel TEX 3B Res SS Manuel Beltre TOR SS Res SS Javier Alexander Francisco SF SS Res SS Eduardo Garcia MIL SS Res SS Gunnar Henderson BAL SS Res OF Jorge Mateo BAL 2B,SS,OF Res SS Freudis Nova HOU SS Res SS Gabriel Rodriguez CLE SS Res SS Masyn Winn STL SS Res OF David Calabrese LAA OF Res OF Eduarqui Fernandez MIL OF Res OF Jordan Nwogu CHC OF Res OF DJ Peters (N/A) OF Res OF Dillon Thomas LAA OF Res OF Jake Vogel LAD OF Res 3B Matt Duffy LAA 2B,3B IR UT Corey Dickerson STL OF IR UT Victor Reyes DET OF IR UT Mike Trout LAA OF IR 1B Bryce Ball CHC 1B Min 2B Esteury Ruiz SD 2B Min 3B Mark Vientos NYM 3B Min SS Jose Salas MIA SS Min SS Arol Vera LAA SS Min OF Austin Beck OAK OF Min OF Tre Fletcher STL OF Min OF Luis Medina MIL OF Min OF Ismael Mena CHC OF Min OF Tirso Ornelas SD OF Min OF Lolo Sanchez PIT OF Min OF Nick Schnell TB OF Min Pitching Pos Player Team Eligible Status P Adbert Alzolay CHC SP Act P Patrick Corbin WSH SP Act P Kyle Gibson PHI SP Act P Trevor Rogers MIA SP Act P Zach Thompson PIT SP Act P Tyler Anderson LAD RP Act P Richard Bleier MIA RP Act P Aroldis Chapman NYY RP Act P Alex Colome COL RP Act P Ryne Stanek HOU RP Act P Blake Treinen LAD RP Act P Kris Bubic KC SP Res P Bryce Elder ATL SP Res P Braxton Garrett MIA SP Res P Andrew Heaney LAD SP Res P Jared Shuster ATL SP Res P Logan Allen BAL RP Res P Kohl Stewart (N/A) RP Res P Tyler Glasnow TB SP IR P Justin Verlander HOU SP IR P Rafael Dolis CHW RP IR P Matt Canterino MIN SP Min P Mason Denaburg WSH SP Min P Sean Hjelle SF SP Min P Levi Kelly ARI SP Min P Jesus Sanchez MIL SP Min P Aaron Ashby MIL RP Min P Logan Allen CLE P Min P Nick Swiney SF P Min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts